sobota, 31 stycznia 2015

Sobota, życie ma smak

4 komentarze:
 
Cze!

Dziś kolejna sobota (czy to nie trzecia w tym tygodniu? jakoś za dużo ostatnio wolnego) i kolejna porcja inspiracji. Tym razem mamy dla Was perełki wyszperane z samego dna internetu.

Film tygodnia- Boski Żigolo w Europie. Film tak zły, że jego oglądanie boli. Naprawdę w takich wypadkach doceniamy polskie kino.

Piosenka tygodnia- Tercet Egzotyczny Conga, Bonga i Cabasa. Prawdziwe dziwadło, które poznaliśmy przypadkowo trafiając w telewizji na koncert życzeń. Pytanie dlaczego nikt nie życzy sobie żadnej piosenki nagranej po 1980 roku zostawiamy Wam.


Kolor tygodnia- przezroczysty. Po prostu czasem każdy ma taki dzień, że chciałby być cały w takim kolorze.


Smak tygodnia- melisa. Pyszna i o uspokajającym działaniu. Prawdziwy skarb z zielnika.
http://www.megapedia.pl/melisa.html
Rada tygodnia : Nigdy nie łaskocz śpiącego smoka

#Amanda&Hubert

4 komentarze:

  1. Heheh fajna ta rada ;)
    Obs za obs na blogu ? Zacznij a na pewno się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten wasz blog. zapraszamd o zaobserwowania wgogle mojego bloga, bedziemy do siebie czesciej zagladac i bedziemy an biezaco z wpisami

    OdpowiedzUsuń
  3. hey kochana chodziło mi o obserwacje na blogu ;)
    Fajnie byłoby gdybyś właśnie tam zaobserwowała ;)
    Ja już obserwuję i myślę że także zaobserwujesz ;)
    Mam nadzieję , że mnie nie oszukasz ;)

    OdpowiedzUsuń