niedziela, 28 czerwca 2015

Świat 10 muzy

1 komentarz:
 
Czołem!

Dziś mamy dla Was filmy, które premiery miały w czerwcu :) Nie jest ich zbyt wiele na resztę przyjdzie jeszcze czas. W tym poście również znajdą się opinie i wrażania naszych przyjaciół po obejrzeniu tych produkcji.

Zapraszamy do lektury :)

Naznaczony rozdział 3
"Nieczęsto na ekranach kin możemy oglądać klasyczny horror. Seria "Naznaczony" jest hołdem wobec klasyki gatunku. Trzecia część filmu to prequel; nawiedzona rodzina Brennerów korzysta z pomocy uzdolnionego medium - Elise Rainier, którą poznaliśmy w pierwszych częściach serii. W filmie, oprócz aktorów znanych z dwóch pierwszych odsłon horroru, zobaczymy znanego z przeboju "Mój chłopak się żeni" Dermota Murloneya." - opis dystrybutora

Marianna, 28 lat: Są filmy straszne, są i bardzo straszne jak Naznaczony. Rozdział 3. Ogólnie to mogę przyznać, że bardzo dobry dźwięk, bo co do obrazu, to 3/4 seansu miałam zamknięte oczy. Chętnie obejrzę poprzednie części, ale zrobię to przed zmrokiem.


San Andreas
Tatiana, 19 lat: San Andreas taak! Byłam na tym w kinie, bo myślałam, że to będzie coś z tą grą!? No, ale tak było spoko, dużo bum, rozwalania, zawalania, i innego walenia. Efekty wow i w ogóle szaleństwo. Fajni aktorzy widać na ich twarzach było przerażenie i to takie na serio.  


Jurassic World 
Esteban, 21 lat: Ahhh te dinozaury! Przepiękna kreacja aktorska Indominusa rexa i velociraptopa Blue. Aktorzy wcielający się w główne role mogliby się od nich uczyć poprawnej dykcji, gracji i wdzięku. Tak generalnie to suuuper rozrywka dla całej rodzinki. Tylko dlaczego moja ciocia nie jest tak odważna?!


I na zakończenie co warto zobaczyć jeszcze w czerwcu, czyli co jeszcze grają w kinach :)

Premierę 12 czerwca miały między innymi: Timbuktu, Magical Girl, Strefa nagości, Miłość od pierwszego ugryzienia

19 czerwca: 
Dziewczyna warta grzechu, Naznaczony: Rozdział 3, Twarz Anioła, Ekipa

26 czerwca: 
Minionki, Polowanie na prezydenta, Lato w Prowansji 

Trzymajcie się cieplutko i chodźcie do kina, wspierajcie legalną kulturę :)

#Amanda&Hubert 










1 komentarz:

  1. Byłam nie dawno na "Minionkach". Jakoś mnie ten naznaczony nie kusi widziałam lepsze horrory. A co do "Jurasik World" to nie długo mam zamiar obejrzeć :D
    Pozdrawiam ciepło♥
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń