piątek, 23 stycznia 2015

"Sen, czmychnąć weń..."

2 komentarze:
 
Siemka!

Dzisiaj moi drodzy temat, który dotyczy każdego z nas- sny. Nie, nie będzie to żaden sennik, ani poradnik jak uporać się z koszmarami (to mogłoby mi się nam przydać, bo powtarzające się ostatnio sny, że przeprowadzamy się do bloku są męczące). Nie będzie tu też interpretacji naszych snów. 




Chcemy się skupić na temacie jakim są prorocze sny, a właściwie to, że praktycznie takich nie ma.
Każdemu może się przyśnić coś przyjemnego: spełnione marzenie, szczęśliwe chwile, czy idealna wizja naszej przyszłości. Za każdym razem jesteśmy jednak rozczarowani. Zamiast wakacji w Monte Carlo, znów 2 tygodnie w Sopocie, zamiast idealnej randki, porażka z człowiekiem z sąsiedniej klatki, a zamiast kariery w Hollywood wypowiedzenie z McDonalda. Sen nigdy nie staje się rzeczywistością, a rzeczywistość snem (nie próbujcie amfetaminy, to naprawdę nie działa w ten sposób!).
Dlaczego nasze sny nigdy się nie spełniają, a są tylko projekcją naszych pragnień, niczym więcej niż nowy odcinek My littlest Pony?
Odpowiedź jest prosta, wszystko przez zupełny brak sensu ludzkiej egzystencji, otacza nasz nicość, w życiu króluje i królować będzie pustka. A nasze sny mają nam poprawić humor, są jak Dynastia w dzieciństwie naszych rodziców, jak butelki po Coli dla Buszmenów, czy show Kardashianów dla Latishii z Bronksu.
Dlatego skończ śnić, uczesz się i bierz życie w swoje ręce. A jeśli nie wyjdzie, to się nie przejmuj.
Niestety taki jest świat, po każdej pobudce z uśmiechem kładziemy stopę na ciepły dywanik
z wełny merynosa, a tu okazuje się, że nasz kot znowu nie załatwił się do kuwety.

A o czym wy śnicie, jeśli w ogóle sypiacie?

#Amanda&Hubert

P.S. Zapraszamy na nasz profil na Facebooku

2 komentarze:

  1. Najczęściej śni mi się apokalipsa Zombie. To chyba efekt nadmiernego oglądania The Walking Dead :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najczęściej śnią się jakieś nieprawdopodobnie dziwne rzeczy, że rano aż dziwnie się czuje..
    Może wpadniesz do mnie?
    wh4tnext.blogspot.com
    (jeżeli zaobserwujesz mój blog i poinformujesz mnie o tym pod jakimś postem, podaj mi swój, a również go zaobserwuje)

    OdpowiedzUsuń